רדאיקס פתרונות בע”מ (RedX) הינה חברת ייעוץ אבטחת-מידע המתמחה בהכנת ארגונים להתמודדות עם אירוע סייבר מהותי ובקרת אפקטיביות לתשתיות האבטחה הקיימות (טכנולוגית, תהליכית, אנושית) מבדקי אבטחה, סקרי אבטחה, מבדקי חדירה, ארכיטקטורה ופיתוח מאובטח, מודיעין סייבר, חקירות מחשב (פורנזיקה דיגיטלית) סקרי סיכונים, המשכיות עסקית והתאוששות מאסון.
החברה החלה את פעילותה בשנת 1998 ומשרתת מאות ארגונים ואלפי משתמשים בישראל.

החברה עובדת לפי מתודולוגיות עדכניות כגון: NIST, תוה”ג 2, ISO27001 ועוד.. ומבצעת את ההתאמות הנדרשות בהתאמה לפרופיל הארגון.
צוות המומחים שלנו מורכב מיוצאי גופי ביטחון, עם עשרות שנות ניסיון בהקמה, ניהול והתמודדות עם איומי אבטחת-מידע וסייבר.

RedX משמרת מחלקת IT המחזיקה בניסיון מעשי רב שנים בהקמה וניהול תשתיות מחשוב מקומיות ובענן בכדי להבטיח את האיזון המדוייק והיכולת לספק מענה מקצועי ללקוחות.
מחלקת ה-IT עובדת בצמוד למחלקת הסייבר וערכה ללקוחותינו מוכח על בסיס יומי.

השירותים שלנו:

  • ייעוץ וניהול אבטחת-מידע והגנת סייבר
    ליווי מלא משלב הגדרת מדיניות אבטחת המידע וכתיבת הנהלים, מבדקי חדירה וסקרי סיכונים, ושירות מנהל אבטחת מידע כשירות.
  • שירותי מומחה
    הקשחות טכנולוגיות בסביבות ענן ומערכות מידע שרתים וירטואליים, גיבוי ענן, אירוח אתרים, שירותי דואר מנוהל, המשרד החכם, Office365.
  • שירותי אבטחה טכנולוגיים (MSSP)
    שירותי מנוהלים של פתרונות אבטחה מתקדמים לזיהוי ותגובה של מתקפות, חולשות קונפיגורציה חסרה או פעילות חשודה. המערכות מספ]קות כיסוי לתחנות הקצה, לרשת, לשירותי ותשתיות ענן.

היסודות שלנו:

  • ראיה עסקית
    זכות הקיום שלנו מבוססת מתן ערך מוסף לפעילות העסקית של לקוחותינו. כל מכירה ופעילות אצל הלקוח נמדדת בתוצרים ויצירת ערך מהותי ומשמעותי ללקוח.
    אנחנו גורם ייעוץ מקצועי לניהול סיכונים המספק את האיזון העדין שבין כדאיות עסקית, טכנולוגיה, אבטחת מידע והגנת סייבר.
  • ותק ויציבות
    מעל ל-25 שנות ותק לפעילות החברה הן בסיס איתן ללקוחות המחפשים ספק אמין, יציב, עם ניסיון ומוניטין מוכח של מצויינות בשירות.
  • שימור ידע
    RedX מחזיקה בידע וניסיון מעשי בהקמה ותחזוקה של תשתיות ושירותי ענן, רשתות מחשוב ומערכות מידע.
    שימור הידע כולל הדרכות, בקרות, מאגרי מידע, מתודולוגיות ומנגנון תפעולי חכם לשימור תהליכי עבודה.
  • כח-אדם מקצועי
    צוות התמיכה של רדאיקס נדרש לתמיכה מקיפה ויעילה, בכדי להבטיח ללקוחות זמני תגובה קצרים. אנו נדרשים להעסיק כח-אדם איכותי, סינון קפדני, הכשרות הסמכות ותרגולים, על מנת לעמוד בסטנדרט זה של שירות גבוה משמעותית למוכר בשוק.
  • יעילות תפעולית
    החברה משקיעה משאבים רבים, בכדי להבטיח יעילות תפעולית. כלים טכנולוגיים מתקדמים, נהלי עבודה מחמירים, בקרה ניהולית ומקצועית, שקיפות והגינות צרכנית מייצרים חווית שירות בסטנדרט RedX ושימור לקוח על בסיס שביעות רצון למשך שנים ארוכות.

מידע כללי

רדאיקס מחזיקה בתשתיות המבוזרות בחוות שרתים בפרישה עולמית: ישראל, אנגליה, גרמניה, קנדה, אירלנד ובולגריה. תשתיות החברה עובדות בתקן יתירות N+2, מערכות גיבוי, אבטחה, ניטור ותקשורת של המותגים ברמת Enterprise Level.
מרכז השירות והתמיכה ממוקם בפתח תקווה ומספק תמיכה בעברית, אנגלית ורוסית.
שירות הלקוחות מבוסס מערכת ניהול פניות המאפשר זמני תגובה, תיעוד, שקיפות ובקרה בסטנדרט RedX.

רדאיקס פתרונות בע”מ

ח.פ: 513838060
שמשון 5, פתח-תקווה, ת.ד. 3181, מיקוד 4951204
טלפון: 072-2712000
דואר אלקטרוני: info@redx.co.il

השאר פרטים ומנהל לקוחות יחזור אלייך תוך זמן קצר