אודות רדאיקס

אודות רדאיקס 2016-10-12T19:19:59+00:00

רדאיקס פתרונות בע"מ (RedX) היא ספקית שירותי מחשוב לעסקים זו השנה ה-18. החברה מעניקה שירותי מחשוב למאות עסקים ואלפי לקוחות בישראל.

החברה החלה את פעילותה במתן שירות ללקוחות פרימיום, בכירים במשק, שחיפשו סטנדרט שירות גבוה במיוחד. סטנדרט RedX מבוסס על יעד אחד בלבד: מחוייבות לשקט!
בכדי להבטיח שקט נדרשת עבודה רבה, שימוש בטכנולוגיות מתקדמות, כח-אדם איכותי ויציב, הבנה עסקית וטכנולוגית ליישום של שרידות מידע, אבטחת מידע ויציבות השירותים.

השירותים שלנו:

  • שירותי מחשוב לעסקים
    הקמה וניהול רשתות מחשבים, ניהול ותחזוקת שרתים, אבטחה ותקשורת, שירותי מומחה ושירותי ניהול מלאים.
  • שירותי ענן
    שרתים וירטואליים, גיבוי ענן, אירוח אתרים, שירותי דואר מנוהל, המשרד החכם, Office365.
  • שירותי NOC
    שירותי ניטור ותפעול למערכות קריטיות, מרכז תקשורת המנהל התראות והפעלת כוננים לתפעול תקלות במערכות תקשורת.
  • שירותי פרימיום
    תמיכה בלקוחות VIP, שירותי תמיכה אישיים 24/7, תמיכה מלאה מקצה לקצה ללקוחות שדורשים את הטוב ביותר.

היסודות שלנו:

  • ותק ויציבות
    18 שנות ותק לפעילות של רדאיקס הן בסיס איתן ללקוחות המחפשים ספק אמין, יציב, עם ניסיון ומוניטין מוכח של מצויינות בשירות.
  • שימור ידע
    RedX מחזיקה בידע וניסיון מעשי בהקמה ותחזוקה של אלפי שרתים ומערכות מחשוב. שימור הידע כולל מאגרי מידע פנימיים וחיצוניים הגדולים בישראל.
    הניסיון העשיר והידע שלנו מייצרים ללקוחות פתרונות אמינים וכלי תמיכה המקצרים את משך התמיכה למינימום.
  • כח-אדם מקצועי
    צוות התמיכה של רדאיקס נדרש לתמיכה מקיפה ויעילה', בכדי להבטיח ללקוחות זמני תגובה קצרים. אנו נדרשים להעסיק כח-אדם איכותי, סינון קפדני, הכשרות הסמכות ותרגולים, על מנת לעמוד בסטנדרט זה של שירות גבוה משמעותית למוכר בשוק.
  • יעילות תפעולית
    החברה משקיעה משאבים רבים, בכדי להבטיח יעילות תפעולית. כלים טכנולוגיים מתקדמים, נהלי עבודה מחמירים, בקרה ניהולית ומקצועית, שקיפות והגינות צרכנית מייצרים חווית שירות בסטנדרט RedX ושימור לקוח על בסיס שביעות רצון למשך שנים ארוכות.

מידע כללי

רדאיקס מחזיקה בתשתיות המבוזרות בחוות שרתים בפרישה עולמית: ישראל, אנגליה, גרמניה, קנדה, אירלנד ובולגריה. תשתיות החברה עובדות בתקן יתירות N+2, מערכות גיבוי, אבטחה, ניטור ותקשורת של המותגים ברמת Enterprise Level.
מרכז השירות והתמיכה ממוקם בראש העין ומספק תמיכה בעברית, אנגלית ורוסית.
שירות הלקוחות מבוסס מערכת ניהול פניות המאפשר זמנית תגובה, תיעוד, שקיפות ובקרה בסטנדרט RedX.
החברה בבקרה צרכנית חיצונית, בלתי תלויה של אמון הציבור משנת 2007 למידע נוסף>>

רדאיקס פתרונות בע"מ

ח.פ: 513838060
העבודה 11, ראש העין, מיקוד 4801761, ת.ד. 1466.
טלפון: 072-2712000
פקס´: 03-9032633
דואר אלקטרוני: [email protected]
מספר שותף במיקרוסופט: 1659510
מספר D&B:י513838060

צור קשר עם מומחה שירותי הענן שלנו עוד היום.

Contact us line
Sending


משרדי רדאיקס