NOC מרכז בקרה לתפעול ובקרה ושירותי התמיכה טכנית שלך הם הבסיס של העסק שלך. NOC פועל כמערכת עצבים מרכזית עבור שירותי התמיכה שלך, כשהם מספקים קישוריות, אבטחה, יתירות וכלי ניהול מרחוק, שמסייעים לך לנהל ונטר את מערכות ה-IT של הלקוחות שלך.

האם אתה עדיין צריך NOC מרכז בקרה בעידן הענן?

לספקי שירותים מנוהלים קל להתעלם מהחשיבות של הפעלת מרכז NOC מעולה, כשיש כל כך הרבה הזדמנויות טכנולוגיות חדשות. מעבר לכך, מחשוב הענן הופך את שירותי ה-NOC והתמיכה שלך לחשובים עוד יותר. הענן מאפשר לך לנהל שרתים מכל מקום והאפשרות של עבודה ברשת עוזרת לעסק שלך להפוך לתחרותי יותר על ידי הפחתת עלויות כוח אדם.

למה מוקדי NOC וניטור חשובים?

NOC מנטר חומרת מחשוב, תוכנות ורשתות. צוות ה-NOC משתמשים בכלים, תהליכים ונהלים עבור תהליכים שדורשים תשומת לב קפדנית, כדי למנוע שיבושים באספקת השירות. כלי אוטומציה וניטור יכולים לסייע לך שירותים יותר פרואקטיביים ללקוחות שלך. NOC יכול להגיב כשהוא מאתר שיבוש בשירות ואז הוא נוקט בצעדים רלוונטיים, על מנת להחזיר את השירות ללקוחות בהקדם האפשרי או לבצע אסקלציה וליידע את העובדים הרלוונטים על כך.

מוקד NOC חשוב בגלל ש:

• הוא מסייע לצוות שלך לספק שירות פרואקטיבי יותר וניטור
• מוריד למינימום השבתת מערכות לקוחות
• מוביל לעלייה בשולי הרווח של השירות על ידי הפחתה בעלויות כוח אדם באמצעות אוטומציה

5 טיפים להקמת NOC ותמיכה טכנית יעילה

1. תהיה פרואקטיבי – אתר מראש בעיות על ידי ניטור פרואטקיבי וכך לדעת שמשהו עומד לקרות עוד לפני שזה קורה. תפעל כדי למנוע תקלות מראש.
2. לפתוח כרטיס תקלה לכל תקרית – צריך לפתוח כרטיס תקלה לכל תקרית, שתהיה לך תמונת מצב מדויקת לכל העבודה שמבוצעת, ללא קשר למשך שלה, מהותה, או חומרתה.
3. אל תמציא את הגלגל – תשתמש בבסיס הידע שלך לפתור בעיות. אל תבזבז זמן ולנסות לפתור בעיה, כשכבר יש לה פתרונות.
4. לתעד, לתעד, לתעד – התיעוד שלך מעיד על איכות עבודתך. NOC טוב יודע הכל על הטכנולוגיות שהוא מנטר ומנהל.
5. אוטומציה היא החבר שלך – תחסוך זמן ותוריד עלויות באמצעות אוטומציה.

הסיפוק של המהנדסים יגבר על ידי עיסוק במשימות אוטומציה, קביעת התראות ואירועים אוטומטיים באמצעות סקריפטים רלוונטיים, קונפיגורציה ומנועי פתיחת כרטיסי תקלות (ticketing engines). NOC הוא הגורם המבדל בין ספקי שירות מנוהלים בשלים ליתר ספקי השירות המנוהלים. זה מספק רמה גבוהה יותר של שקיפות ואמון, היות וקל יותר לעקוב אחר ביצוע העבודה. NOC אפקטיבי מאפשר לך להציע שירות לקוחות מעולה ולתת מענה לדרישות של הסכמי רמת שירות (SLA).

מאמר מאת Craig Fulton מתורגם מהאתר connectwise.com. פורסם בתאריך: 20 ליולי, 2015. למאמר המקורי 5 טיפים להקמת מרכז בקרה NOC ותמיכה יעילים

חשוב לציין שעלויות מרכז NOC והאופציה לרכוש את ה-NOC כשירות מוזיל עלויות.
תחשיב פשוט..
מרכז NOC הקטן ביותר (עובד אחד במשמרת) עולה באופן הכי צנוע מעל ל-60,000 ₪. שירות NOC חיצוני יכול להוזיל את העלויות בעשרות אחוזים ולספק מענה יעיל ומקצועי יותר, שכן מוקד חיצוני מחזיק בידע ומערכות ניטור ושו”ב (שליטה ובקרה) מתקדמות יותר.

מעוניין בשירות NOC מקצועי?

מלא את פרטיך כאן ומומחה שירותי ה-NOC שלנו ייצור איתך קשר.