מחוייבות למצויינות

מחוייבות למצויינות 2016-10-12T19:19:46+00:00

רדאיקס משקיעה משאבים רבים, בכדי להבטיח ללקוחותינו את הטוב ביותר.
אבני היסוד: שקיפות, הגינות צרכנית, מקצועיות, זמינות, שרידות.
איך אנחנו מיישמים מילים גדולות לרמת השירות היומיומית?
איך אנחנו הופכים סיסמאות גדולות לפרקטיקה מדידה ואמינה?

שילוב של פתרון מקצועי עם רמת שירות בלתי מתפשרת הם אלו שהפכו אותנו לספקית שירותי הענן הטובה ביותר בישראל.

מחוייבות למצויינות

תחזוקת מערכות אירוח (Hosting), כוללת אלפי רכיבים, בכדי להבטיח רמה מקצועית של מוצר, ביצועים, יציבות, שרידות, שירות (מאחורי כל מילה יש משמעות קריטית לפעילות הלקוח).
כולם מבטיחים ללקוחותיהם את הטוב ביותר. מבחן המציאות חושף הבטחות בנפרד ומימוש בנפרד.
RedX הינה ספק שירותי הענן הותיק והיציב בישראל!
RedX הינה ספק האירוח עם מאגר המידע הגדול בישראל!
RedX מתחייבת ל-SLA המקיף ביותר בישראל!
RedX היא החברה עם רמת שימור כח האדם והידע הטובה בישראל.
RedX מציגה ללקוחותיה בשקיפות ניטור מערכות על ידי ספק חיצוני בלתי תלוי.
עובדי RedX הם אלו שהקימו ומתחזקים את המערכות. יש לכך השפעה ישירה על היכרות עם המוצר ואיכות התמיכה בו.
כח האדם מחזיק בידע וניסיון מעשי מהגדולים בישראל לתחום שירותי הענן.
העבודה מבוצעת על הטכונולוגיות והיצרנים המובילים בשוק.

מערך השרתים של RedX מפוצל בין מספר חוות שרתים, בכדי להבטיח יכולות מתקדמות של שרידות ויתירות.

פורטל הלקוחות
ניהול מערכת הפניות והתמיכה בתיעוד מלא בכתב וזמין ללקוח. כל פניית לקוח נקלטת במערכת והלקוח מקבל אישור מיידי על קבלת הפנייה במערכת השירות וצפי זמן הטיפול. ללקוח יש גישה להיסטוריית הפניות כל הזמן, דבר שמאפשר בקרת ניהול הן מצד לקוח והן מצד RedX, בכדי להבטיח טיפול יעיל ומקצועי בכל פנייה.

סטטוס שרתים
RedX היא החברה היחידה בישראל המציגה ללקוחותיה סטטוס שרתים בזמן אמת ובשקיפות מלאה.במקרה של תקלה תוצג מהות התקלה, אלו מהשירותים מושפעים, הצפי לפתרון ופתרונות עוקפים בהתאם לאפשר.

עדכוני RSS
לקוחות שרוצים להישאר עם יד על הדופק, יקבלו עדכונים טכניים באמצעות RSS. החל מתקלות אצל ספקיות התקשורת בישראל, שיכולות לגרום לתקלות בשירות שמשפיעות על לקוחות RedX, דרך עדכונים על שדרוגים טכניים, או עבודות יזומות.

בקרה חיצונית בלתי תלויה

חברת RedX בחרה להיות מבוקרת על ידי אמון הציבור, עמותה המובילה בישראל בתחום הגנת הצרכן. בשנת 2007 זכתה RedX בתו אמון הציבור, לאחר בדיקה קפדנית לדרך התנהלות הצרכנית של החברה.
העמותה בודקת באופן רציף את פרסומי החברה, ההסכמים, התנהלות מול הלקוחות וכל פעילות בעלת משמעות צרכנית בחברה, כמו גם קבלת תלונות מלקוחות ובדיקתן מול החברה.
במקרה של מחלוקת מול לקוח אמון הציבור יכול לשמש כבורר משפטי בלתי תלוי.
החל מיום קבלת התו ועד היום לא הוגשה אף תלונת שירות לאמון הציבור!

שירותי אירוח מחזיקים לרוב מידע ושירותים קריטיים ויש צורך בספק דובר עברית, שמכיר בעיות אזוריות (עברית, ימין שמאל, שעון קיץ). ספק שמכיר את קוד העבודה בישראל, את ספקיות התקשורת, שיכול להבטיח שהלקוח לא ייפול בין הכסאות.
השרתים בישראל, המשרדים בישראל, הלקוח יכול לדבר עם גורם ניהול, להיפגש עם מנהל מקצועי.
אלו הפרטים הקטנים שהופכים שירות ענן לפתרון מקצועי-עסקי-ואמיתי ללקוח.

צור קשר עוד היום.

Contact us line
Sending