שירותי דואר מנוהל Exchange

שירותי דואר מנוהל Exchange 2016-10-12T19:19:43+00:00

כל טכנולוגיות הענן במקום אחד

מחפשים את פתרון הדואר המנוהל הטוב ביותר עבורכם?
RedX – הספק היחיד בישראל שמוסמך ומציע את כל הטכנולוגיות הקיימות בשוק:

  • RedX Hosted Exchange
    פתרון השיתוף האיכותי ביותר, שירות מנוהל והיחיד שכולל גיבוי מלא למידע העסקי שלכם.
  • Microsoft Office 365
    פתרון השיתוף המתקדם ישירות מבית Microsoft, הכולל תיבה בנפח 50GB.
  • Google Apps
    פתרון הענן המתקדם מבית Google, הכולל מגוון פתרונות מתקדמים לשיתוף מידע ארגוני.

RedX הינה ספקית דואר מנוהל הגדולה בישראל עם 11 שנות ניסיון, מאות לקוחות ואלפי משתמשים ומבטיחה ללקוחותינו את הטוב ביותר.
אם אתה רוצה להבטיח לעצמך את פתרונות שירותי דואר מנוהל Exchange הטוב ביותר, בחר ב-RedX. בלי אותיות קטנות, בלי התחייבויות, בעברית ובמקצועיות, שאין מקבילה לה בישראל.
לא משנה אם אתם מחפשים את הפתרון המתקדם ביותר או הזול ביותר. אם אתם מנהלי IT בכירים, אינטגרטורים, או משתמשים לא טכנולוגיים המחפשים פתרון מלא ומקצועי, RedX היא הכתובת לפתרון שלכם.

Microsoft Exchange הוא כלי העבודה החשוב והאינטנסיבי בכל פעילות של משרד ממוחשב. דרכו מנוהלת תעבורת הדואר, דרכו מנהלים את לוחות השנה של העובדים. שרת Exchange מסנכרן את כל המידע לטלפונים חכמים ומאפשר לעובדים לגשת למידע מכל מקום ובכל שעה.

מה זה דואר מנוהל?

שרת דואר המנהל את כל המידע השמור בתוכנת ה-Outlook. השירות מספק למשתמשים כלים מתקדמים של שיתוף מידע ארגוני וזמינות מכל מקום למידע העדכני ביותר.

מהפכת מחשוב הענן איפשרה להוציא את שירותי הדואר המנוהל מהמשרד לענן ולהפוך את הפתרון היקר לפתרון זול וזמין.

דואר מנוהל בענן בנוי על מערך שרתים מתקדם המתחבר ל-Outlook ומאפשר סנכרון מידע מלא עם כל התקני הקצה של הלקוח. החל מהמחשב השולחני, המחשב בבית, הנייד, הטאבלט, האינטרנט והחשוב מכל הטלפון החכם, דבר המאפשר זמינות מידיית לעבודה בכל שעה ומכל מקום.

תועלות השירות

מערכת Exchange Hosting

שיתוף יומנים בחברה
שירות Exchange כולל תועלות רבות המחזירות את ההשקעה באופן מיידי:

  • שיתוף יומנים – אפשרות למזכירה לנהל עבורך את לוחות השנה של העובדים.
  • גיבוי מידע – גיבוי מידע מקצועי מלא, הכולל יכולות שיחזור בכל מקרה של פגיעה בנתונים.
  • ספר טלפונים ארגוני – תיקיית לקוחות וספקים הנגישה לכל העובדים.
  • סנכרון לטלפונים חכמים – סנכרון דו-כיווני לדואר אלקטרוני, לוח שנה ואנשי קשר לכל הטלפונים החכמים (iPhone ,Android ,BlackBerry ,Nokia).
  • סנכרון מידע בין כל המחשבים – סנכרון מלא בין מחשב הבית/ משרד/ נייד/ טאבלט. כל עדכון רשומה מיד תתעדכן בשאר תחנות הקצה.
  • גישת דפדפן – גישה דרך דפדפן האינטרנט מכל מחשב בעולם. 

אבטחה

 

מערך השרתים כולל רמת אבטחה השמורה לרוב לארגוני ענק וכוללת מספר שכבות הגנה פיסיים וטכנולוגיים לאבטחת המידע של לקוחותינו. שרתי ה-Exchange מאוחסנים בחוות שרתים הכוללת השגחה פיסית 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע, כניסה לגורמים מורשים בלבד, מצלמות במעגל סגור, ניטור לכל פעילות חשודה הן בסביבת השרת והן בתקשורת מול השרת. מערכות הגנה מתקדמות סורקות את כל התעבורה לשרת למניעת גישה לגורמים לא מורשים וטיפול במקרה של התקפות על ידי גורמים עויינים.

המערכות נבנו בסטנדרטים מחמירים של הקשחת אבטחה, בכדי לשמור על המידע של לקוחותינו בצורה הטובה ביותר.

השוואה לשירות POP3

השירות כולל יתרונות עצומים ומחליף את שירות POP3 המיושן, שאינו כולל רכיבים קריטיים הנדרשים לפעילות העובדים כמו גיבוי, שיתוף וגישה מכל מקום.
עבודה על POP3 פוגעת באופן ישיר ביכולות העבודה וביעילות העובדים במשרד ממוחשב.
לטבלת השוואה

 

איך עובד RedX Exchange?

המידע השמור בתוכנת ה-Outlook כולל את כל הדואר הנכנס והיוצא וכל תיקיות המשנה, הפגישות מלוח השנה, רשימות אנשי הקשר, המשימות והפתקים, מועבר לשרת על ידי תהליך טעינה פשוט מהמחשב המקומי לשרת. לאחר שלב זה ניתן לחבר התקני קצה נוספים וכל המידע יורד אליהם תוך זמן קצר. מאותו רגע כל פעולה שתבוצע באחת מתחנות הקצה תעודכן מיידית בשאר התחנות. לא משנה אם מדובר עלסנכ המחשב במשרד או בבית, על הטלפון הנייד או הטאבלט ואפילו דרך ממשק האינטרנט, שמאפשר להתחבר למידע מכל מחשב המחובר לאינטרנט. לא משנה אם שלחתם מענה למייל, יצרתם איש קשר חדש, מחקתם פגישה, תייקתם דואר בתיקיית משנה או עידכנתם רשומה, הכל מסונכן בזמן אמת לשאר התקני הקצה. כך לדוגמא, יכול משתמש לעבוד ולעדכן בזמן אמת את המידע דרך הטלפון בזמן שהותו מחוץ למשרד וכאשר יגיע למשרד, הוא יראה את כל מה שעשה כאילו נעשה על המחשב במשרד

סכמת דואר מנוהל Exchange

מיהו קהל היעד?

כל מי שמנהל את המידע שלו בOutlook!
לא משנה אם מדובר במשתמש בודד או בחברה עם אלפי משתמשים, תועלות השירות רבות כל כך ומספקות כלים שמבטיחים שדרוג דרמטי בזמינות וביעילות של הפעילות העסקית.
משתמש בודד וחברות קטנות מחזירים את ההשקעה ונהנים מיכולות של זמינות בתנועה המבטיחה מענה מיידי ללקוחות (מונע אובדן עסקאות) ומשמר לקוחות מרוצים יותר, חוסך זמן של עבודה כפולה ומאפשר גיבוי מלא למידע העסקי הרגיש.
חברות עם מעל 5 משתמשים בדרך כלל ינצלו גם תכונות מתקדמות של שיתוף תיקיות לוח שנה, זימוני פגישות חכמים, ניהול ספר טלפוני ארגוני משותף וכלים רבים נוספים בנוסף ליכולות הבסיסיות, המשדרגים את העבודה הארגונית.
2 התועלות הבסיסיות של גיבוי מידע וסנכרון לטלפונים חכמים מהווים החזרת השקעה מיידית עבור כל עובד בחברה.

כיצד מתחברים לשירות?

החיבור פשוט ומיידי, לאחר חתימה על הסכם השירות, מוקם חשבון הלקוח על מערך השרתים ונציג שירות מלווה אותו בתהליך החיבור החל מהעברת הדומיין, העברת המידע ההיסטורי והגדרת הטלפונים.
תהליך המעבר שקוף ואינו גורם זמן השבתה ללקוח או חוסר זמינות של שירות הדואר.

צור קשר עם מומחה שירותי הענן שלנו עוד היום.

Contact us line
Sending