שירות Exchange כולל יכולות רבות המבטיחות לכל עובד בעסק עבודה יעילה ונגישות למידע מכל מקום.

  • שיתוף יומנים
    • זימון פגישות חכם מול עובדי הארגון.
      המזכירה רואה את לוחות השנה של כל העובדים ויכולה לזמן ולאשר פגישות עבורם.
    • תיאום פגישות על בסיס מועדפים פנויים / לא פנויים של העובדים.
      זימון ישיבות ללא צורך בשיחות טלפון, ובדיקת זמינות כל המוזמנים. כל המידע מופיע באופן זמין ונגיש למתאם הפגישה.
    • ניהול הפעילות של צוות שטח באופן חכם ומתקדם.
      צפייה בפעילות עובדי השטח ואפשרות תיאום בזמן אמת. כל שינוי יהיה בסנכרון אונליין מול הטלפון החכם של העובד!
    • ביטול הצורך של הדרג הניהולי בניהול הזמן
      כל תיאומי הפגישות ואישורי ההזמנות מבוצע על ידי המזכירות בלבד, לדרג הניהולי נגישות ללוח שנה מעודכן דרך תוכנת ה Outlook, דרך הטלפון וגם דרך אתר האינטרנט.
    • ביטול שיחות הטלפון לתיאומי פגישות ובירורים.
      חסכון של זמן ועלויות תקשורת יקרות בבדיקות ותיאומים מול העובדים השונים
  • סנכרון לטלפונים חכמים
    היום נמכרים בישראל יותר טלפונים חכמים מטלפונים רגילים. היכולת לסנכרון המידע מתוכנת ה-Outlook לטלפון חכם מאפשרת לעובד להתחבר למידע העסקי מכל מקום ובכל שעה. קריאה ומענה ל-E-mail, סנכרון לוח השנה, גישה ועדכון של ספר הטלפונים, המשימות והפתקים
    * כל הטלפונים החכמים מסונכרנים: מייל, לוח שנה ואנשי קשר. משימות ופתקים מסונכרנים רק בחלק מהטלפונים החכמים.
  • גישה למידע דרך האינטרנט
    Outlook Web Access הוא רכיב בסיסי בשרת Exchange, המאפשר למשתמש לגשת למידע גם דרך דפדפן האינטרנט. לא משנה היכן אתה נמצא, פשוט היכנס מכל מחשב המחובר לאינטרנט בעזרת שם משתמש וסיסמה ותוכל לעבוד על כל המידע השמור בתוכנת הOutlook.
  • חיבור מהבית, מהמשרד ומהנייד
    את התסכול המוכר, שאת הדואר ששלחת מהבית לא רואים במשרד או את התשובה “מחר אגיע למשרד ואראה יומן” כבר לא קיים. הגדרת החשבון בתוכנת הOutlook מאפשרת עבודה על אותו מידע המסונכרן
  • חיבור מאובטח למידע
    העברת המידע בין תחנות הקצה לשרתים מאובטחת באמצעות חיבור SSL. המידע מוצפן והמידע מועבר באופן בטוח בדומה לאתרי הבנקים.
  • גיבוי מידע
    מחקתם בטעות E-mail חשוב? גררתם בטעות מידע בין תיקיות? התקנתם תוכנה שפגמה במידע? אין לכם מה לדאוג. כל המידע שלכם מגובה ומאפשר שיחזור לכל מקרה של תקלה.
  • מענה אוטומטי בחופשה
    בזמן חופשה, מחלה או כל סיבה לחוסר זמינות, כלי פשוט המובנה בשירות מאפשר לכם להשאיר הודעה שתשלח אוטומטית לכל מי שפונה אליכם. בהודעה תוכלו לציין את העובדה, שאתם בזמינות מוגבלת ובמקרים דחופים ניתן לפנות לגורם אחר. כך תבטיחו שכל מי שפנה אליכם יזכה למענה ולא יעלו השאלות למה לא עונים לו. כלי זה חשוב במיוחד במישור העסקי, שכן חוסר תגובה הוא ההבדל בין סגירת עסקה או איבוד עסקה.
  • מחיקת טלפון נייד מרחוק
    איבדתם את הטלפון החכם? מפחדים שהמידע הרגיש שלכם יגיע לידיים הלא נכונות? שירות Exchange מאפשר לכם למחוק את תוכן המכשיר מרחוק ובכך להבטיח שהמידע שלכם ישאר במקום בטוח.
  • רישוי Outlook חינם
    שירות RedX Exchange כולל רישוי לתוכנת הOutlook החדשה ביותר. אין צורך לרכוש גרסאות אופיס חדשות. הגרסאות החדשות מאפשרות ניצול של היכולות המתקדמות ומתן ביצועים טובים יותר בחיבור לשרת.
  • תחזוקת שרת 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע
    אחד היתרונות הגדולים של שירות בענן הוא השקט של הלקוח. RedX אחראית על השרתים. בכל מקרה של תקלה או חשד לפעילות לא תקינה, מערכות הניטור מקפיצות כונן חירום לבדיקה מיידית של המערכת. המערכת מתוחזקת על ידי המומחים המובילים בארץ לשירות Exchange בענן.
    אותך כלקוח לא מעניין אם יש בעיית חומרה, תוכנה, התקפה על השרתים, שדרוגים או כל בעיה אחרת. אנחנו מחוייבים לתחזוקה מסביב לשעון כל ימות השנה.
  • שרידות וזמינות של 99.9%
    RedX מתחייבת לזמינות של 99.9% לשירותים השונים. אנחנו משקיעים משאבים עצומים בכדי להבטיח ללקוחותינו את הטוב ביותר ועושים זאת בהצלחה משנת 2005.
    גם אם במשרד נפל האינטרנט ואפילו החשמל, השירות עדיין זמין לכם מהטלפון הנייד, ממחשבים ניידים, וכמובן מהבית.

צור קשר עם מומחה שירותי ה-Exchange שלנו עוד היום.