מי שומר על המידע העסקי שלכם?

מי שומר על המידע העסקי שלכם? 2016-10-12T19:19:39+00:00

רוצים לדעת למה שירותי הדואר שלנו טובים יותר? מה המשמעות של פתרונות הדואר הזולים?
אם הגעתם לעמוד זה כנראה שאתם מחפשים שירותי דואר זולים. יש לנו פתרונות זולים ויש לנו פתרונות מקצועיים. הבחירה היא של הלקוח.

  • כמה שווה המידע העסקי שלכם?
  • האם תשמרו מידע אצל ספק שלא מבטיח גיבוי נאות למידע העסקי?
  • האם אתם סומכים על ספק שמבטיח ולא מקיים?
  • כמה אנשי קשר יש לכם ב-Outlook? כמה זמן לקח לכם לאסוף את הפרטים שלהם?
  • האם לתכתובות הדואר שלכם יש משמעות עסקית/ משפטית רגישה?

הנכס היקר ביותר בכל העסקים הוא המידע העסקי: רשימת הלקוחות / ספקים, לוח השנה עם כל הפגישות, תכתובות המייל של שנים ארוכות המכילות מידע אינסופי שנדרש לעיתים קרובות.
שירותי הדואר המנוהל של RedX כוללים את רמת הגיבוי הגבוהה ביותר, רמת הגיבוי היחידה שמגנה על המידע של הלקוח במקרים של תקלות בצד לקוח.

גיבוי עסקי המאפשר הגנה אמיתית על המידע הוא מרכיב יקר מאוד ומורכב מאוד, אך הוא שירות בסיסי והכרחי בכל ניהול מידע עסקי. פתרונות דואר זולים מוגנים בהסכמים עם אותיות קטנות ואותיות שיווק גדולות ומטעות.

פתרונות זולים מגנים על טעויות צד ספק. ב-RedX אנחנו מגנים על תקלות של צד לקוח (התקלות היותר נפוצות) וגם על תקלות צד שרת.

ומי שומר על המידע שלכם?

סוג הגנת נתונים RedX

Office365 – Gmail

גיבוי פריטים שנמחק
שמירת רשומות שנמחקו לפרק זמן מוגבל
60 יום לאחור 14 יום לאחור
גיבוי למקרה של תקלה מערכתית
גיבוי שרתים למקרה של קריסת מערכות (תקלה צד ספק)
 v_green2  v_green2
גיבוי למקרה של מחיקת תיבה
שחזור תיבות דואר
 v_green2  v_green2
גיבוי עסקי לשחזור תיבה יום לאחור
גיבוי המאפשר החזרת מצב של תיבת דואר בודדת למצבה התקין טרם הפגיעה במידע
 v_green2  x_red
גיבוי המגן בפני פגיעות וירוסים  v_green2  x_red
גיבוי המגן בפני פגיעות תקלות משתמש  v_green2  x_red
גיבוי המגן בפני פגיעות תקלות סנכרון  v_green2  x_red
גיבוי המגן בפני פגיעות האקרים  v_green2  x_red
גיבוי המגן בפני פגיעות תקלות של תוכנות צד ג’  v_green2  x_red

 שאלות נפוצות

RedX עם ותק של 16 שנה בשוק, עם הניסיון המעשי הגדול והיציב ביותר בישראל במכירת שירותי ענן.
אנחנו מקימים שרתים, מנהלים אותם, מוכרים אותם, תומכים בהם ולכן אנחנו מכירים את הפתרון טוב יותר מכל גורם שאחראי רק על מרכיב בודד, כי הוא מוכר את השירות כמפיץ או שהמערכות שלו הוקמו על ידי ספק צד ג’.
המקצועיות שלנו שווה לכם הרבה מאוד כסף. תבחרו בRedX לשמור על המידע שלכם!

כל ספק שירותי ענן מקצועי (ולא כולם מקצועיים) מבצע גיבוי למערכות המידע שלו, אך הגיבוי הוא גיבוי למקרה של תקלות מערכתיות כדוגמת קריסת השרתים, פגיעה פיסית או לוגית. הגיבוי מיועד ומאפשר שיחזור של כל המערכת לאחור למקרי אסון ולא למקרים של תקלת משתמש בודד.
זה לא שקר, אלא פרשנות למונח גיבוי. גיבוי מחשוב בתפיסה המילונית ולפי הגיון בריא לפיו הלקוח מבין, או רוצה להבין, היא שמירת עותק של המידע בגרסאות שונות המאפשרות חזרה לאחור בכל סוג של תרחיש.
הגיבוי בשירותי הדואר הזולים לא מאפשר שיחזור גרסאות. המערכת שומרת בצד כל רשומה שנמחקה (בדומה לסל המחזור) ומאפשרת שיחזור עד 14 ימים לאחור.
גיבוי זה לא מכסה את מרבית המקרים בהם נדרש שיחזור מידע ומיועד לסוג אחד בלבד של תקלות, מחיקת מידע בשוגג.
הוא נציג מכירות! אין הבטחה כזו בהסכם השירות. אם המידע של הלקוח יאבד, הלקוח הוא זה שיפגע.
נציג המכירות לא הקים את המערכת, הוא לא תומך בלקוחות הקצה, הוא יודע לעגל פינות.
נציג המכירות לא מבין את השווי של המידע העסקי, כמה שנים לקח לך לאסוף אותו, מה המשמעות המשפטית והעסקית של אובדנו והוא מוגן בהסכם שמעטים קוראים ואלו שקוראים בדרך כלל לא באמת מבינים את תוכנו ברמה הטכנית ו/או המשפטית.
גיבוי צד שרת מיועד להגנה על תקלות באחריות הספק. לרוב מדובר על מערכות גיבוי מערכתי, שמיועדות לעבודה רק במקרי אסון וקריסת מערכות השירות (אובדן מידע של לקוח לא מוגדר כאסון) ומערכות גיבוי אלו לא מאפשרות שיחזור של רשומה או תיבה בודדת לפי הצורך, אלא של כל המערכת, כל התיבות והארגונים יחד.
גיבוי מקצועי המגן גם בפני תקלות צד לקוח מאפשר שיחזור עד רמת הרשומה לאחור ומכסה כמעט את כל סוגי הפגיעות במידע שיכולות להתרחש.

מתי צריך שחזור מידע? בדרך כלל, בגלל טעות משתמש, תקלת סנכרון מול הטלפון הנייד, וירוסים, האקר, תקלות שנגרמו בגלל תוכנות צד ג’, או פגיעה מכוונת על ידי עובד ממורמר. כל אלו הן תקלות צד לקוח וללא גיבוי אמיתי לא יהיה ניתן להחזיר את המידע שנפגם.

מדובר על עותק ולא על גיבוי, על רפליקציה של המידע. אם המידע נפגם במקום אחד, הוא מיד יפגע בכל תחנות הקצה האחרות, ללא יכולת שיחזור.
כן, אך מדובר בפעולה ידנית שצופנת בתוכה גם הרבה עבודה וגם סיכונים ולא תעבוד במרבית המקרים ביום שיידרש שחזור. לא ניתן להפעיל גיבוי אוטומטי, מכיוון שמדובר על מידע ששמור בקובץ מאובטח ומוצפן ואם אמרו לכם שזה אפשרי, אז תבחרו ספק, שיודע על מה הוא מדבר.
הבדיקה פשוטה. קחו תיבה לניסיון, הזינו מידע לתיבה ושבשו אותו לאחר יומיים. פגיעה במידע יכולה להתבצע על ידי יצירת כפילויות (העתקה לאותה תיקייה), עריכת רשומת פגישה או איש קשר ולאחר יום בקשו מהספק לשחזר לכם את המידע יומיים לאחור.

ספקים ושרתים שמנוהלים באופן מקצועי, באופן כזה ששומר על המידע, יידעו להחזיר לכם את המידע. הזולים שלא באמת מבינים את ערכו של המידע שלכם, יסבירו לכם הסברים טכניים ארוכים למה במקרה הספציפי הזה אין מענה.
עקרונית, אפשר גם לשאול את איש המכירות האם ניתן לשחזר תיבה או רשומה בודדת כמה ימים לאחור. תגלו שמרביתם לא מבינים על מה אתם מדברים וחלקם שולפים תשובה מהשרוול.

רוצה ללמוד איך RedX שומרת על המידע העסקי שלך?
צור קשר עם מומחה שירותי הענן שלנו עוד היום.

Contact us line
Sending