שאלות נפוצות – Exchange

שאלות נפוצות – Exchange 2016-10-12T19:19:55+00:00

שאלות נפוצות – דואר מנוהל

מחפשים פתרון דואר חכם?
עמוד זה מכיל שאלות נפוצות אשר מרכז בצורה פשוטה ומהירה את כל המידע הנדרש.

Microsoft Exchange הוא שרת הדואר הנפוץ בעולם! כמעט כולם עובדים איתו. מעטים יידעו זאת ואחוז קטן מאותם מעטים, יבין מה באמת נותן הExchange. שרת Exchange הוא למעשה המערכת האחורית (BackOffice), שעומדת במרבית העסקים מאוחרי תוכנת הOutlook. השרת מספק תכונות רבות השוות כסף רב, כמו שיתוף יומנים, גיבוי המידע השמור בתוכנת האאוטלוק (דואר, לוח שנה, אנשי קשר, משימות ופתקים), גישה מרחוק, הכוללת התחברות מהבית ממחשבים ניידים, טאבלטים ודרך האינטרנט, סנכרון לטלפונים ניידים המאפשר זמינות ונגישות בתנועה למידע העסקי העדכני ועוד יכולות רבות המספקות כלים לשיתוף מידע ונגישות מכל מקום.
תוכנת האאוטלוק מתחברת ישירות לשרת ה-Exchange ומסנכרת את המידע באופן מלא. כל פעולה המבוצעת על ידי המשתמש בתחנת הקצה מייד מעודכנת בשרת ומופצת לשאר תחנות הקצה. כך לדוגמא אם המשתמש פתח מייל ב-iPhone המחובר ל-Exchange וענה למייל הזה, כאשר הוא יגיע למחשב במשרד הוא כבר יראה את הדואר פתוח ואת המענה בתיקיית פריטים שנשלחו. המידע מסתנכרן למחשב המשרדי והמחשב הביתי, לטאבלט ולטלפון החכם. ניתן לגשת למידע דרך הדפדפן מכל מחשב המחובר לאינטרנט.

RedX מחשוב ענן

חשבון POP3 הוא "חשבון דואר טיפש", המיועד למשתמשים ביתיים לרוב. הוא אינו מאפשר גיבוי, שיתוף מידע וסנכרון בין התקני הקצה. עבודה עסקית בשירות POP3 צופנת בתוכה סיכונים ממשיים לאובדן מידע עסקי, ביטול זמן הנובע מעבודה כפולה ולא יעילה ומניעת יכולות מתקדמות של זמינות בתנועה, אשר בפועל מייצרת שעות עבודה ושירות טוב יותר בין עובדי החברה ומול הלקוחות. השוואה בין תיבת Exchange לתיבת POP3 (תיבת דואר רגילה)

תכונות Exchange POP3
גישה מכל מקום לדואר אלקטרוני גישה מכל מקום לדואר אלקטרוני רק לדואר שלא ירד
גישה מכל מקום לכל המידע מתוכנת הOutlook? גישה מכל מקום לכל המידע מתוכנת הOutlook אין גישה מכל מקום לכל המידע מתוכנת הOutlook
גישה דרך טלפון חכם לדואר אלקטרוני גישה דרך טלפון חכם לדואר אלקטרוני אין גישה דרך טלפון חכם לדואר אלקטרוני
גישה דרך טלפון חכם לאנשי קשר גישה דרך טלפון חכם לאנשי קשר אין גישה דרך טלפון חכם לאנשי קשר
גישה דרך טלפון חכם ללוח השנה גישה דרך טלפון חכם ללוח השנה אין גישה דרך טלפון חכם ללוח השנה
עבודה בבית ובמשרד על מידע זהה בתוכנת הOutlook עבודה בבית ובמשרד על מידע זהה בתוכנת הOutlook עבודה בבית ובמשרד לא על מידע זהה בתוכנת הOutlook
גיבוי בזמן אמת למידע גיבוי בזמן אמת למידע אין גיבוי בזמן אמת למידע
ניהול לוח שנה על ידי המזכירה ניהול לוח שנה על ידי המזכירה ניהול לוח שנה על ידי המזכירה לא אפשרי
ניהול משימות צוות ניהול משימות צוות אין שיתוף של ניהול משימות צוות
תיקיות מידע משותפות לכלל הארגון תיקיות מידע משותפות לכלל הארגון אין תיקיות מידע משותפות לכלל הארגון
ספר טלפונים ארגוני משותף ספר טלפונים ארגוני משותף אין ספר טלפונים ארגוני משותף
תכונות RedX Exchange שרת מקומי
חומרה מערך שרתים מתקדם בטכנולוגיות הגבוהות ביותר. הכולל רכיבים להבטחת שרידות, יתירות ואבטחה. לרוב, שרת בודד
תחזוקה מחלקת תמיכה המורכבת ממומחי Exchange ואבטחה בכירים הטובים בישראל, המאפשרים פתרון מהיר ומקצועי בכל מקרה של תקלה. לרוב על ידי טכנאי מחשבים כללי שמגיע לביקור תקופתי .
עלות חומרה ללקוח אין החל מ-2000$ בהתאם לגודל הארגון.
עלות רישוי אין החל מ- 600$, לכל 5 משתמשים.
גמישות ברישוי מלאה, משלמים לפי הצורך לרוב רכישה במדרגות של 5 משתמשים. אין זיכוי במקרה של צמצום בכח האדם בחברה
גיבוי באחריות RedX 2 מערכות גיבוי מקצועיות, תחזוקה יומית ובדיקות תקינות שוטפות. רכישת טייפ גיבוי (1200$), תוכנת גיבוי (החל מ-650$) החלפת קלטות יומית, הוצאת קלטת מחוץ לארגון ובדיקת תקינות הגיבוי באופן חודשי. במרבית הארגונים לרוב הנושא מוזנח ולא מבוצע משטר גיבוי תקין.
מהירות חיבור מחוץ לארגון חיבור ישיר לשדרת האינטרנט הישראלית המאפשרת סנכרון מידע מהיר ונגיש מכל מחשב המחובר לאינטרנט מוגבל למהירות חיבור האינטרנט, המשתמשים סובלים מביצועים נמוכים ובעיות סנכרון. עלות התקשורת יקרה.
אמינות ויציבות 99.9% מותנה ביציבות החשמל, איכות החומרה, יציבות התקשורת זמינות ואיכות טכנאי המחשבים. במרבית המקומות עומד על 97%. * הבדל של 254 שעות בשנה!!!
בלתי צפוי באחריות RedX מערכות ניטור מקצועי ותחזוקה על ידי המומחים המובילים בישראל. המאפשרים טיפול מיידי. יכול לגרום להוצאות גבוהות במיוחד והשבתה של פעילות הארגון לתקופה ארוכה.
שדרוגים באחריות RedX שדרוגים שוטפים של חומרה תוכנה בשקיפות וללא זמן השבתה ללקוח הוצאות כספיות גבוהות או המשך שימוש בטכנולוגיות ישנות
אבטחה ותקשורת מתקדמת, טכנולוגיות המקובלות בארגוני ענק בלבד . מערכות בשווי של עשרות אלפי דולרים. בסיסית לרוב Firewall בסיסי בשווי של מאות ש"ח.
VPN אין צורך עלות חודשית גבוהה
סניפים ללא עלות שיתוף מידע . דורש עלויות חודשיות גבוהות מאוד בתשתיות אינטרנט ואבטחה .
שירות Office365 מבית Microsoft מספק פתרון זול, אך אינו כולל את מרכיבי ההטמעה, התמיכה המלאה (עלות נוספת, בלתי ידועה מראש ללקוח ויקרה משמעותית מעלות השירות). חשוב מכך, שירות זה אינו כולל גיבוי למקרה של מידע שנפגם (data corrupted). שירות RedX Exchange הוא פתרון עסקי, הכולל מענה מלא ומקצועי ללקוח ללא אותיות קטנות. השירות כולל גיבוי עסקי מלא למידע, תמיכה מורחבת בעברית ועשרות רכיבים קריטיים שאינם קיימים בשירותי Office365 ודומיהם. למידע נוסף…
שירות Google Apps מבית Google מספק מענה זול, אך עם נחיתות משמעותית ביחס לשירותים האחרים. בעיות תמיכה, מדיניות אבטחה ושמירת פרטיות בעייתית, ללא גיבוי מלא וכולל סימן שאלה גדול לגבי ריכוזיות המידע והשימוש בו על ידי גוגל ("האח הגדול"). מבין הפתרונות הזולים, ל-Office365 יתרונות ברורים על Google למרבית הלקוחות. שירות RedX Exchange הוא פתרון עסקי הכולל מענה מלא ומקצועי ללקוח ללא אותיות קטנות. השירות כולל גיבוי עסקי מלא למידע, תמיכה מורחבת בעברית ועשרות רכיבים קריטיים שאינם קיימים בשירותי Office365 ודומיהם.
לא, אך מרבית הטלפונים החכמים הנפוצים בשוק תומכים בסנכרון לשירות. כל דגמי ה iPhone מגרסה 2 ומעלה, כל הטלפונים מבוססי מערכת הפעלה Android ושל Microsoft, כל מכשירי ה Nokia מגרסאות E ו-N וכמובן מכשירי בלקברי.
כל הטלפונים התומכים בשירות מסנכרנים לוח-שנה, אנשי קשר ודואר Email. מכשירי הבלקברי מסנכרנים גם משימות ופתקים. דרך הסנכרון ויכולות מתקדמות יכולות להיות שונות בין מכשיר למכשיר בהתאם להגדרות היצרן.
בלקברי הוא כלי עבודה. להבדיל מכל הטלפונים החכמים אשר יודעים "גם להסתנכרן לExchange" וכוללים יכולות רבות אשר לרוב פוגעות בעבודה, הבלקברי נולד ומיועד לקהל לקוחות מאוד מוגדר. לקוחות עסקיים, וורקוהולים והשירות כולל רכיבים רבים' החל מאבטחה ושמירת פרטיות גבוהים באופן דרמתי מכל שאר הפתרונות בשוק ודרך ממשק ויכולות רבות' אשר גורמים למשתמשי השירות לעבוד יותר מכל משתמש מקביל עם סמארטפון אחר. בלקברי הוא שירות יקר יותר ומחייב חבילת בלקברי עסקית (BES) מספק הסלולר ושירות / שרת בלקברי נוסף בסמוך לשרת Exchange מה שמייקר את השירות ביחס לטלפונים אחרים' אך מצד שני הוא מייצר יותר שעות עבודה מה שהופך אותו לכלי עבודה ולא לצעצוע של אפליקציות משחקים וגלישה שפוגעים בפעילות הארגונית.
זה השירות שלנו! אנחנו מוכרים פתרון מקצועי לעסקים על כל המשמעויות הרגישות לנושא. RedX מפעילה כלים רבים להגנה על המידע של הלקוח. החברה יישמה כלים טכנולגים, פיסיים ומשפטיים' בכדי להבטיח את ההגנה הטובה ביותר למידע שלכם. החל ממערכות אבטחה מהמתקדמות והחדישות בשוק, דרך מערך שרתים הכולל רכיבים כפולים לשמירת על שרידות וזמינות המידע ועד מערך גיבוי מתקדם המאפשר לנו לשחזר את המידע ללקוח בכל מקרה של פגיעה. הגישה למידע שמורה רק ללקוח!
RedX היא באופן ברור וחד-משמעי ספק שירותי הExchange הטוב בישראל! מודל שירות ייחודי , הכולל רכיבים של שקיפות, הגינות עסקית, מתן פתרונות בשלים ומקצועיים הם אלו שהפכו אותנו לספק שירותי הענן הטוב בישראל.

  • מערכות השרתים שלנו גדולות, חדישות ויציבות יותר מכל המתחרים.
  • אנחנו הספק היחיד שמספק פתרון גיבוי עסקי, מקצועי ומתקדם היכול לספק מענה למקרים של פגיעה במידע (לא רק למקרים של מחיקת מידע בטעות).
  • החברה היחידה בישראל שמציגה בשקיפות מלאה ללקוח סטטוס שרתים הנבדק על ידי מערכות חיצוניות בלתי תלויות.
  • החברה היחידה שמציגה בשלות ויציבות לאורך שנים.
  • הגינות עסקית – RedX מבוקרת צרכנית על ידי אמון הציבור החל משנת 2007, עם אפס תלונות לקוחות.
  • כל השרתים הם בבעלות החברה (לא מפיצים), כח האדם שלנו הוא זה שהקים ומתחזק את המערכות מה שמבטיח זמני תגובה מהירים יותר מכל מתחרה אשר משתמש בספקי צד ג' לתחזוקת המערכות.

Windows 2003 SP2 ומעלה! Outlook 2007 ומעלה (רישוי Outlook החדש ביותר תקבלו מאיתנו חינם).

תהליך החיבור לשירות והטמעתו בארגון מהיר וכמעט מיידי. לאחר הזמנת השירות יוקמו התיבות על ידי שירות הלקוחות שלנו ו/או על ידי הלקוח באמצעות ממשק הניהול (לבחירת הלקוח). כל שנותר ללקוח הוא לבצע הפנייה של תעבורת הדואר ולהתחבר לשירות. כל התהליך בליווי של צוות התמיכה ללא עלות נוספת

צור קשר עם מומחה שירותי דואר מנוהל Exchange שלנו עוד היום.

Contact us line
Sending