חשבונית במייל

חשבונית במייל 2016-10-12T19:19:44+00:00

יש לנו אלטרנטיבה ירוקה – חשבונית במייל עבורך.

אנו בחברת REDX חותרים למימוש חזון המשרד ללא ניירת כחלק מהמאמץ העולמי לשמירה על איכות הסביבה ולייעול התקשורת והשקיפות עם לקוחותינו. מהיום תוכל לקבל מאיתנו חשבונית במייל. חשבונית אלקטרונית הינה מסמך ממוחשב חתום בחתימה אלקטרונית וקביל לכל דבר ועניין. במקום לקבל את החשבונית מודפסת על נייר, יקבל אותה הלקוח כמסמך מצורף בהודעת מייל.

חשבונית במייל היא הרבה יותר משיקול ירוק. היא מגיעה אל הלקוח בזמן אמת מאפשרת הדפסה או שמירה ואף הורדה חוזרת מפורטל הלקוחות. חשבונית במייל מאפשרת תיוק וחיפוש מהיר ועבודה מתקדמת וחכמה יותר במשרד המודרני.

בעמוד זה תמצאו את כל השאלות והתשובות בנושא זה.

חשבונית במייל
נתחיל בהסבר מהי חשבונית. חשבונית היא מסמך המתעד פרטי עסקה בין שני צדדים (ספק ולקוח), על פי חשבוניות, המדינה גובה מס הכנסה ומע”מ.
חשבונית אלקטרונית היא חשבונית לכל דבר ועניין כפי שהוסבר לעיל, אך במקום לקבל דף נייר מודפס (החשבונית המודפסת), הלקוח מקבל קובץ ממוחשב שנקרא חשבונית אלקטרונית.
על החשבונית האלקטרונית חלים כל כללי הוראות ניהול ספרים לרבות תאריך העסקה, פרטים מלאים של הספק, פרטים של הלקוח, תיאור הפרטים הנרכשים, מחירם, שיעור המע”מ וסך המחיר של העסקה.
ההבדל היחיד בין חשבונית מס קלאסית מודפסת לחשבונית מס אלקטרונית היא נושא החתימה. הלקוח לא יכול לחתום פיזית עם עט על קובץ ממוחשב. הפתרון לנושא החתימה הוא החתימה האלקטרונית.
חתימה אלקטרונית היא פיסת קוד דיגיטאלית ייחודית המזהה את בעל הקוד. את החתימה הדיגיטאלית ניתן לצרף לקבצים ממוחשבים, דבר אשר מאמת את הקבצים הממוחשבים ומשייך אותם לבעל החתימה הדיגיטאלית.
זה בדיוק מה שנעשה בחשבונית האלקטרונית. לקובץ ממוחשב שפרטיו זהים לחשבונית קלאסית מצרפים חתימה דיגיטאלית, שמזהה את יוצר הקובץ ויוצרת זיקה בין שניהם: הספק והחשבונית.
זיהוי החתימה האלקטרונית נועלת את הקובץ ומבטיחה שלא בוצעו בו שינויים, את שלמות הקובץ ומוסיפה חותם זמן לייצור הקובץ.
שימוש בחשבוניות אלקטרוניות טוב הן ללקוח והן לספק.

  • יעילות ומהירות
    החשבונית נשלחת ומגיעה ללקוח באופן מיידי. מאפשרת בקרה מידיית של הלקוח ותגובה מיידית במידת הנדרש.
  • ירוק
    חסכון בניירות, מעטפות בולים, ירוק לסביבה.
  • חסכון בזמן העובד
    ללכת לדואר, להדביק בולים, לפתוח מעטפות, להעביר לגורם האחראי, לרוקן אשפה.
  • תיוק אלקטרוני
    מאפשר ללקוח לתייק חשבוניות במחשב, לאתר אותן בקלות, ולבצע להן גיבוי כנדרש.
כברירת מחדל, החשבונית נשלחת לאיש הקשר שהוגדר על ידי הלקוח. במידה והלקוח מבקש שהחשבונית תגיע לכתובת מייל אחר, לדוגמא ישירות למחלקת הנהלת חשבונות, יש לפתוח קריאה בפורטל הלקוחות ולבקש את עדכון כתובת המייל.

ניתו להגדיר כתובת מייל אחת בלבד לקבלת החשבוניות.

פתחו פנייה בפורטל הלקוחות בנושא זה ותוגדרו במערכת לקבלת דואר רגיל.