השוואה בין שירות RedX Exchange לשרת מקומי

השוואה בין שירות RedX Exchange לשרת מקומי 2016-10-12T19:19:52+00:00
  • השוואה בין שרת מקומי לשירות RedX Exchange

    תכונות RedX Exchange שרת מקומי
    חומרה מערך מתקדם הכולל מערך של עשרות שרתים בטכנולוגיות הגבוהות ביותר. לרוב, שרת בודד
    תחזוקה מחלקת תמיכה המורכבת ממומחי Exchange ואבטחה בכירים הטובים בישראל. לרוב על ידי טכנאי מחשבים, שמגיע לביקור תקופתי
    עלות חומרה ללקוח 0$ החל מ-2000$ בהתאם לגודל הארגון
    עלות רישוי 0$ החל מ- 600$, לכל 5 משתמשים.
    גמישות ברישוי מלאה, משלמים לפי הצורך לרוב רכישה במדרגות של 5 משתמשים. אין זיכוי במקרה של צמצום בכח האדם בחברה
    גיבוי באחריות RedX
    2 מערכות גיבוי מקצועיות תחזוקה יומית ובדיקות תקינות שוטפות.
    רכישת טייפ גיבוי (1200$), תוכנת גיבוי (החל מ-650$), החלפה קלטות יומית, הוצאת קלטת מחוץ לארגון ובדיקת תקינות הגיבוי באופן חודשי. במרבית הארגונים לרוב הנושא מוזנח ולא מבוצע משטר גיבוי תקין.
    מהירות חיבור מחוץ לארגון חיבור ישיר לשדרת האינטרנט הישראלית מוגבל למהירות חיבור האינטרנט, המשתמשים סובלים מ-Upload נמוך.
    אמינות ויציבות 99.9% מותנה ביציבות החשמל, איכות החומרה, יציבות התקשורת זמינות ואיכות טכנאי המחשבים. במרבית המקומות עומד על 97%.
    * הבדל של 254 שעות בשנה!!!
    בלתי צפוי באחריות RedX
    מערכות ניטור מקצועי ותחזוקה על ידי המומחים המובילים בישראל, שמבטיח טיפול מיידי.
    יכול לגרום להוצאות גבוהות במיוחד והשבתה של פעילות הארגון לתקופה ארוכה.
    שדרוגים באחריות RedX
    שדרוגים שוטפים של חומרה תוכנה בשקיפות וללא זמן השבתה ללקוח
    הוצאות כספיות גבוהות או המשך שימוש בטכנולוגיות ישנות
    אבטחה מתקדמת, טכנולוגיות המקובלות בארגוני ענק בלבד בסיסית
    VPN אין צורך עלות חודשית גבוהה
    סניפים ללא עלות שיתוף מידע דורש עלויות חודשיות גבוהות מאוד בתשתיות אינטרנט ואבטחה

    השוואה בין תיבת Exchange לתיבת POP3 (תיבת דואר רגילה)

    תכונות Exchange POP3
    גישה מכל מקום לדואר אלקטרוני יש גישה מכל מקום לדואר אלקטרוני רק לדואר שלא ירד
    גישה מכל מקום לכל המידע מתוכנת ה-Outlook? יש גישה מכל מקום לכל המידע מתוכנת ה-Outlook אין גישה מכל מקום לכל המידע מתוכנת ה-Outlook
    גישה דרך טלפון חכם לדואר אלקטרוני יש גישה דרך טלפון חכם לדואר אלקטרוני רק לדואר שלא ירד
    גישה דרך טלפון חכם לאנשי קשר יש גישה דרך טלפון חכם לאנשי קשר אין גישה דרך טלפון חכם לאנשי קשר
    גישה דרך טלפון חכם ללוח השנה גישה דרך טלפון חכם ללוח השנה אין גישה דרך טלפון חכם ללוח השנה
    עבודה בבית ובמשרד על מידע זהה בתוכנת ה-Outlook יש אפשרות לעבוד בבית ובמשרד על מידע זהה בתוכנת ה-Outlook לא ניתן לעבוד בבית ובמשרד על מידע זהה בתוכנת ה-Outlook
    גיבוי בזמן אמת למידע יש גיבוי בזמן אמת למידע אין גיבוי בזמן אמת למידע
    ניהול לוח שנה על ידי המזכירה מאפשר ניהול לוח שנה על ידי המזכירה אין אפשרות לניהול לוח שנה על ידי המזכירה
    ניהול משימות צוות מאפשר ניהול משימות צוות אין אפשרות ניהול משימות צוות
    תיקיות מידע משותפות לכלל הארגון מציע תיקיות מידע משותפות לכלל הארגון אין תיקיות מידע משותפות לכלל הארגון

    פתרונות מתחרים – חשוב לדעת

    השוק מוצף בספקים, שמציעים תחליפי Exchange ו/או פתרונות מאולתרים.
    ללקוח ממוצע אין את הכלים להבין את הדקויות והמשמעויות. אלו יתגלו רק לאחר התחברות לשירות ו/או במקרה של תקלה.
    יש לזכור ששרת דואר הוא כלי עם חשיבות קריטית לפעילות העסקית. פעילות לא תקינה של השירות גורמת להשבתה ונזקים ישירים של הפעילות העסקית.
    לפני בחירת פתרון, שאלו את עצמכם את השאלות הבאות:

    • האם הפתרונות החלופיים מעניקים פתרון מלא?
    • האם תפקיד את כל המידע העסקי שלך אצל ספק שלא יושב בארץ?
    • האם במקרה של תקלה יש למי לדבר? עברית? בשעות העבודה? ביום ראשון?
    • האם הספק מחוייב לך לרמת שרידות ויציבות (SLA)?
    • האם הפתרון “מדבר” עברית?
    • מה איכות התמיכה של ספק השירות? זמני תגובה? רמה מקצועית של מרכז התמיכה? מה הוא שרת הדואר הנפוץ בעולם למגזר העסקי? (Microsoft Exchange)
    • האם יש תמיכה לבעיות לוקליות (שעון קיץ, ימין ושמאל, בעיות מול ספקיות בישראל)?
    • האם ניתן לייצא את המידע במקרה ותבחרו בעתיד לעבור לפתרון אחר?
    • האם הפתרון החלופי בעל תאימות מלאה לתוכנת הOutlook איתה עובד משתמש הקצה?
    • האם יש התחייבות לתקופה? למינימום משתמשים?
    • האם יש גמישות לצרכי הלקוח?
    • האם יש תאימות לגרסאות חדשות?
    • האם השירות מציע לכם שדרוגי גרסאות לאורך כל התקופה?
    • האם ניתן לעבוד במצב לא מקוון (לא מחובר לאינטרנט), באופן מלא?
    • האם ניתן לעשות גיבוי למידע?
    • האם ניתן לשחזר מידע במקרה של תקלה או טעות אנוש?

    בדיקה ייסודית של שאלות אלו תגלה לכם שמרבית הפתרונות מספקים פתרון מוגבל מאוד, עם הרבה מגבלות טכניות וכוללים אלמנטים רבים שיקשו עליכם להתנתק בעתיד. כלים בסיסים וחשובים לארגון כמו יכולת שיחזור מידע בכלל לא קיימים במרבית הפתרונות.

    בחירה בשירות RedX Exchange מבטיחה למשתמש את היכולת לפתרון עסקי הטוב ביותר. RedX כספק שירות מבטיחה עבודה עם התשתיות הטובות ביותר לשירות אמין, יציב, מאובטח יותר מכל פתרון אחר בישראל.

    צור קשר עם מומחה שירותי הענן שלנו עוד היום.

    Contact us line
    Sending