תמיכת פרימיום

תמיכת פרימיום 2016-10-12T19:19:52+00:00

RedX החלה את דרכה ומוכרת במשך 18 שנה ברציפות שירותי תמיכת פרימיום, שירות ללקוחות VIP, אשר מחפשים גורם מקצועי, זמין ויעיל שיכול לספק ללקוח רשת בטחון ושקט לכל נושא המחשוב.
תמיכה טכנית מוגבלת במרבית המקרים לגבולות תמיכה ברורים מאוד והלקוחות במקרים רבים נופלים בין ספקים עם תקלות שכל ספק מאשרים את האחר, או שאלות ובעיות שאין אפילו כתובת לפנות לדרישת פתרון, אפילו לא בתשלום.

שירות תמיכת הפרימיום של RedX מספק מענה ללקוחות בעלי אמצעים שמבקשים לעצמם גורם טכני אחד בעלות יכולות טכניות גבוהות, זמינות לשירות מסביב לשעון, גורם שיקח אחריות ויספק פתרונות לכל דרישת לקוח.

תמיכת פרימיום VIP

תמיכת פרימיום היא למעשה תמיכה ללא גבולות כמעט, תמיכה המאפשרת ללקוח מענה לכל שאלה, בקשה, צורך, ייעוץ וליווי בתחום המחשוב:

  • תמיכה בתפעול תוכנות.
  • סיוע בזמן אמת לכל בעיה תפעולית.
  • מכירת חומרה, רישוי מתוך היכרות עומק עם הלקוח והתאמת סביבת העבודה לצרכי הלקוח.
  • אינטגרציה מול ספקי צד ג’ (ספקיות התקשורת, בתים חכמים, מערכות חשמל נמוך).

RedX מספקת תמיכה לגורמים בכירים מתחום ההון, השלטון, הבידור, הפוליטיקה, מחברות השקעות, דרך נשיאי חברות ומשפחותיהם, שזמנם יקר.
ניסיון עשיר ורב-שנים מראה כי תמיכת פרימיום היא בעיקרה לא במערכות מחשוב מתקדמות או בטכנולוגיות חדישות, אלא דווקא בתפעול הפשוט היומיומי. יש ספקים רבים בשוק, יש מומחים, יועצים, יצרנים שישמחו לסייע בכל הנדרש בהקמת מערך שרתים מתקדם. עוצמתה של תמיכת הפרימיום מתבטאת בתמיכה הבסיסית היומיומית, שאינה סטנדרטית ומחייבת היכרות ומקצועיות רחבת היקף. עם פתרונות יצירתיים, גמישות ויכולת לספק ללקוח את מבוקשו בזמן קצר ובסטנדרטים הגבוהים ביותר.

תמיכת פרימיום מיועדת ללקוחות שמבקשים לעצמם את הטוב ביותר. שרוצים שקט וידיעה שיש להם מענה לכל בקשה קטנה כגדולה בכל זמן.

צור קשר עם מומחה שירותי הענן שלנו עוד היום.

Contact us line
Sending