• הקמה וניהול רשתות מחשבים ארגוניות; שרתים, שירותי ענן, תקשורת, ניהול ותמיכה
  • התאמה לדרישות הרגולציה, תקנות הפרטיות, GDPR ודומיהן

  • שירות מלא מקצה לקצה, החל מתכנון הרשת ועד התמיכה במשתמשים
  • השגחה 24/7, ניטור מתקדם להבטחת זמינות ואיכות השירות

צור קשר עם מנהל רשת

    ניהול רשת – שירותי מחשוב לעסקים

    RedX הינה חברת בוטיק המספקת שירותי מחשוב מלאים לעסקים. שירות מלא משלב הקמת הרשת, ניהול, תחזוקה ותמיכה למערכות מקומיות ושירותי ענן. ניהול מערכות הטרוגניות, מרכז תמיכה המספק מענה מיידי ומקצועי לכל הנדרש על ידי הלקוח.
    18 שנות ותק ושירות למאות לקוחות ואלפי משתמשים. שילוב מנצח של מקצועיות, סטנדרט שירות וסל פתרונות עשיר המותאם למידות הלקוח.
    סל הפתרונות כולל מענה מלא ללקוחותינו: חומרה, רישוי, הטמעה, תקשורת ואבטחה, שירותי ענן ואינטגרציה בין כל המערכות.
    RedX מחוייבת לשקט שלך!

    החבילה המושלמת

    RedX מעניקה פתרון מלא מקצה לקצה שירותי ניהול ותמיכת מערכות מחשוב באתר הלקוח בשילוב מערכות ענן.
    כתובת אחת למענה מלא ושירות אמין ויציב.
    מכירת חומרה ורישוי, אפיון והטמעת שירותי ענן, שירותי תקשורת, אבטחה, גיבוי וניהול מערכות מידע במקום אחד.
    עם מגוון פתרוונת רחב, ידע מקצועי, ניסיון ויציבות כבסיס לשירות מצויין.

    אם אתם מחפשים חברה ותיקה ויציבה, תקשורת מול גורם שמכיר את הצרכים שלכם ויודע לספק מענה מהיר ומקצועי.
    בודדות החברות בישראל ששומרות על יציבות לאורך שנים. 18 שנות ותק ומוניטין מנצח הן התעודה שלנו שנוכל להבטיח לך את הטוב ביותר.
    בלי הבטחות של אנשי מכירות, בלי הסכמים עם אותיות קטנות, בלי הסברים, בלי הפתעות בחשבונית – שירות מקצועי עם הגינות צרכנית!

    עידן הענן חושף את המידע העסקי לסכנות גדולות של חשיפה ואובדן מידע.
    RedX בידע ובניסיון עשיר לבניית פתרונות בהתאמה אישית לצרכי הלקוח יחד עם הגנה אמיתית על המידע העסקי של הלקוח.
    הנכס היקר ביותר בעסק הוא המידע העסקי – שאלו אותנו כיצד אנחנו שומרים על המידע שלכם ותגלו דברים שיפתיעו אתכם.

    ניהול רשת

    למה לבחור RedX?

    מחוייבים לשקט שלך!

    • SLA וסטנדרט שירות מהמחמירים בישראל.
    • פורטל לקוחות מתקדם לתיעוד ושקיפות מתקדמים.
    • סל שירותים מקיף – One Stop Shop.
    • כח-אדם מקצועי, יציב ואיכותי.
    • שימור ידע וניסיון של מאות לקוחות ואלפי משתמשים.
    • פתרונות וידע מעשי לתפעול תקלות לוקליות (מקומיות).
    • מאגר מידע וכלים לניהול עצמי.
    • זמני תגובה מהירים במיוחד.
    • 18 שנות ותק ויציבות.
    • פתרונות יציבים ואמינים.
    • שירותי ענן מנוהלים (לא ניהול עצמי).
    • תמיכה ושירות בעברית.
    • מערך שרתים ופתרונות מתקדמים.
    • ספק ולא מפיץ – השפעה ישירה על איכות ומהירות התמיכה.
    • תחזוקת מערכות 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
    • שקיפות והגינות צרכנית.

    שאלות נפוצות

    מה כולל שירות התמיכה?

    שירות התמיכה הוא מהרחבים בשוק וכולל תמיכה מורחבת לכל הטכונלוגיות והיישומים העסקיים הנפוצים.
    צוות מחלקת התמיכה מורכב מטכנאים בכירים ומנוסים, אשר מלווים באופן שוטף במומחים מקצועיים לתמיכה בסביבת Microsoft.
    התמיכה כוללת טיפול בכל תקלות המחשוב בצד לקוח, החל מתקלות תקשורת, תקלות חומרה ותוכנה.
    שירות מנוהל כולל ניהול של תיק אתר מסודר ובניית תהליכי עבודה וקידום העסק לעבודה יעילה יותר וניצול טכנולוגיות בהתאמה לסוג העסק.

    מה זה SLA?

    RedX היא בין הספקים הבודדים בישראל שמציגים ומתחייבים לSLA. בלי אותיות קטנות!
    Service Level Agreement – התחייבות הספק לעמידה בסטנדרט שירות מדיד. לדוגמא זמן לקבלת מענה, משך זמן מוגדר לטיפול והעברה לדרגים בכירים יותר וזמן למענה של גורם ניהולי.
    כנגד כל התחייבות חייב להיות פיצוי מוסכם ומראש, אחרת אין משמעות ומשקל להתחייבות.
    מחוייבות לSLA מציבה גבולות ברורים וידועים, סטנדרט שירות מחייב והתחייבות לפיצוי הלקוח כנגד הפרה. שירות ללא SLA או אמנת שירות ללא הגדרת פיצוי מוסכם מראש היא אמירה ברורה של “אנחנו מתחייבים למשהו שאנחנו לא מתכוונים לעמוד בו”.
    סטנדרט השירות של RedX הוא מהטובים בישראל ומשתפר כל הזמן בזכות כח-אדם מקצועי, בקרה קפדנית לרמת השירות המקצועית של נציגי התמיכה.
    כספק שירות המעניק שירות לבכירים במשק הדורשים את הטוב ביותר, יש ברשותינו את הידע והכלים לספק גם ללקוח הקטן ביותר חווית שירות אחרת מכל מה שהכיר.

    למה אני צריך ניהול מקצועי לשירותי הענן?

    שירות ענן הוא סוג של קופסה עם הרבה הפתעות ואותיות קטנות ובדיוק כמו מחשב חדש הוא מחייב התקנה וניהול מקצועי.
    התקנה מקצועית מבטיחה ללקוח שלא יאבד מידע בתהליך המעבר לענן ומינימום זמן השבתה.
    שירותי המומחה של RedX מנהלים ומתחזקים שירותי ענן רבים ובזכות הידע הרב שרכשנו לאורך השנים אנו יודעים לספק ללקוחות בשירותי הענן ערך מוסף אמיתי.
    כך לדוגמא אנו יודעים לבצע גיבוי לשירותי ענן שנמכרים ללא יכולת שיחזור מידע ללקוח. אנו יודעים לנטר ולנהל ולהבטיח תפעול תקלות בזמן מינימלי. צוות היועצים יודע להתאים את השירות הנכון ללקוח, כי לא כל שרת וירטואלי, גיבוי ענן או שירות דואר עובדים באופן זהה אצל ספקים שונים. אנו יודעים את האותיות הקטנות, את הדרך להגדרה מקצועית ואת השירותים הנלווים שיבטיחו עבודה נכונה ויעילה.

    מהם היתרונות הבולטים של RedX עבורי?

    סטנדרט RedX כולל רכיבים רבים בכדי להבטיח ללקוחותינו את הטוב ביותר. העבודה עם מערכות מידע רגישות של לקוחות ומדיניות של שיפור מתמיד יצרה סביבת עבודה שונה מכל מה שהכרתם:

    • קיצור תהליכים
      החברה מיישמת נהלי עבודה וכלים רבים בכדי להבטיח שתהליך התמיכה קצר ביותר. בלי תהליכים בירוקרטיים מיותרים שכולנו מכירים, אך עם נהלים המבטיחים ללקוח שלא תיהיה פגיעה בפרטיותו או במידע העסקי שלו.
      זמן ממוצע ב RedX לסגירת תקלה מרגע פניית הלקוח עומד על פחות מ-7 דקות!
    • שקיפות
      כל התנהלות השירות מתועדת בכתב בפורטל הלקוחות בשקיפות מלאה ללקוח וזמינה עבורו תמיד.
    • אבטחת מידע
      • כל עובדי החברה הטכניים עוברים בדיקת פוליגרף תקופתית להקשחת האבטחה ומניעת זליגת מידע.
      • אבטחה מוקשחת – החברה יישמה תהליכים רבים פיסיים וטכנולוגיים לשמירת המידע של הלקוחות בסטנדרטים שלא קיימים בשוק.
    • שו”ב – שליטה ובקרה
      שימוש בכלים טכנולוגיים רבים לקיצור תהליכי תמיכה ואיתור תקלות, מערכות ניטור מתקדמות, כלי שליטה מהירים במיוחד ומערכות גיבוי לשחזור מהיר.
      לדוגמא, ניטור שאנו מציבים באתרי לקוח לניטור התקשורת מתריע בפני מחלקת התמיכה בזמן אמת על חוסר זמינות תקשורת ו/או שירות אצל לקוח ומיד נפתחת קריאה ומתחיל תהליך טיפול מיידי.
    • שימור לקוח
      שימור לקוח על בסיס שביעות רצון – כל שירותי החברה נמכרים ללא התחייבות לתקופה.

    יצירת קשר עם מחלקת מכירות